QisahPasalSaya

My photo
Shah Alam (n0w), Selangor, Malaysia
saya simple se"simple" soklan math 1+1. saya boleh jdi complicated se"complicated" soklan add math bila saya dengan orang yg saya sayang. Saya masih belajar dan sampai bila-bila akan jadi pelajar yg hanya menghadap buku bila "midsem" dan "final exam" dtg. Saya anak sulung merangkap seorang kakak yg akan jadi kakak yg sentiasa rasa dia bukan anak sulung. Saya suka katak dan selamanya akan minat walaupun satu dunia kata yg katak tu hodoh. Sekian.

Hati aku kau yang pegang

Bila kau yang pegang, seharusnya kau jaga bukan pijak-pijak macam sampah. Bila kau yang pegang, seharusnya kau jaga mcm jaga hati sendiri. Hati yang kau pegang itu tidak sekuat hati kamu. Kalau hati yang kamu pegang itu kuat untuk terima apa sahaja, hati itu tidak perlu siapa-siapa untuk pegang. Sekian.


Monday, September 9, 2013

Lama

yup.tersangatlah lama blog ni ditinggalkan.
Bersawang.berhabuk.berkulat.

Nothing special to be share.
just too stress with my exam. As usual.
im not ready. Yes. Im not!
why?
Hmmm....

Good luck my friends and myself.
final exam for year 4. Yeah!


Zyla jamaludin

3 comments: